GLOBAL REPAIR

We repair anywhere!

Algemene Voorwaarden 2020

Global Repair behoudt ten alle tijde het recht haar Algemene Voorwaarden aan te passen en bij te werken.

  • Simpele reparaties voeren wij dezelfde dag of op locatie uit. We repareren uw apparatuur zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen. Dit geldt slechts voor complexe reparaties. Daarnaast kan er tijd bij komen indien wij van derden afhankelijk zijn voor het leveren van een onderdeel. Wij zullen u hier altijd over inlichten.
  • In de reparatieprijzen zit het onderdeel, de installatie en de BTW.
  • Wij geven 14 dagen garantie op de vervangen onderdelen en reparatie. Defecten die ontstaan na reparatie of door gebruik vallen hier niet onder.
  • Als het nodig is een extra onderdeel te vervangen om de reparatie correct te kunnen uitvoeren, overleggen we dat eerst met u, inclusief de bijkomende kosten.
  • Als het niet mogelijk blijkt de reparatie uit te voeren, behouden wij het recht voor om uw product ongerepareerd terug te geven.
  • Als uw product nog onder de fabrieksgarantie valt, dan vervalt deze garantie bij reparatie. 
  • We hebben volledige toegang nodig tot uw producten voor diagnoses en tests. Daarom kan het zijn dat onze monteur u bijvoorbeeld verzoekt uw inlogcodes te verwijderen of te noteren. Mocht u twijfelen aan het verzoek kunt u altijd een mail sturen naar directie@globalrepair.nl voor meer informatie.
  • Om u persoonlijke data zo goed mogelijk te beschermen, is het aan te raden dat je vooraf een back-up maakt. In sommige gevallen kan het nodig zijn het product volledig te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dan kunnen we helaas niet voorkomen dat uw data wordt gewist. Global Repair is niet aansprakelijk voor het verlies van data.
  • We repareren uw product met de grootst mogelijke zorgvuldigheid; precies zoals u mag verwachten van Global Repair. Andere kapotte onderdelen die niet door ons worden gerepareerd, kunnen meer beschadigd raken door reparatie. Hiervoor is Global Repair niet aansprakelijk. Ook niet voor minimale gebruikerssporen die ontstaan tijdens de reparatie. We kunnen niet garanderen dat een stof- en waterbestendig product nog steeds volledig stof- en waterbestendig is na de reparatie.
  • Indien je de gevraagde gegevens niet juist of volledig aanlevert, behoudt Global Repair het recht de aanmelding niet in behandeling te nemen of extra kosten in rekening te brengen. We zullen uiteraard eerst proberen de juiste gegevens te achterhalen, u zult hierdoor wellicht langer op uw toestel moet wachten.
  • Bij het openmaken van het product voor reparatie moet Global Repair misschien opgeplakte accessoires verwijderen die al op het scherm zijn geplakt. Helaas kunnen wij deze niet kosteloos vervangen.


  • De prijzen in de winkel in Ridderkerk kunnen afwijken van de prijzen die hier op de website staan. u mag ons altijd contacteren om te vragen naar de reden hiertoe.

Reparaties in de winkel

  • Betalen kan bij het inleveren van uw product in de winkel of bij aankomst van onze monteur op locatie. Zonder betaling kunnen wij uw product niet repareren. Als u uw toestel niet binnen 30 dagen na reparatie komt ophalen gaan we ervan uit dat u afstand doet van uw product en het eigendom overdraagt aan Global Repair.

Via de post verzonden producten ter reparatie

  • Na ontvangst van uw product sturen we u een betaallink via e-mail. Zonder betaling kunnen wij uw product niet aan u overhandigen. Als u niet binnen 30 dagen na reparatie betaalt gaan wij ervan uit dat u afstand doet van uw product en het eigendom overdraagt aan Global Repair.
  • Alleen als u betaalt voor 15:00 kunnen wij uw gerepareerde product dezelfde dag nog verzenden.
  • Uw product dient voor verzending beschermd en veilig verpakt te zijn evenals gelabeld met uw voornaam, achternaam, adres en telefoonnummer. Wij zijn niet aansprakelijk voor het kwijtraken van uw product of schade die het product oploopt tijdens verzending.
  • Het verzendbewijs dat u ontvangt bij afgifte van uw toestel bij een PostNL punt dient u te bewaren tot u een ontvangstbevestiging van ons hebt ontvangen. Via dit verzendbewijs kunt zelf uw pakketje volgen. Zodra wij de ontvangst bevestigen, is uw toestel daadwerkelijk bij ons aangekomen.
  • Als plaats van levering geldt het adres dat u aan ons hebt doorgegeven en waarmee het product gelabeld is. Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten in de levering, wanneer u deze gegevens niet juist hebt ingevuld.
  • Accessoires dienen niet meegestuurd te worden met de te repareren producten. Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies van deze accessoires. Vergeet dus niet uw hoesje, sim-kaart, eventuele MicroSD kaart en dergelijken te verwijderen.


Global Repair - KvK 77.280.113